יום שני, 27 בפברואר 2012

דיווח על טיוח שחיתות ועינוי דין במשך 13 שנה

וזו לשון התלונה אשר הגיעה למערכת:


  1. עו"ד שלום כה. ת.ז. 51757607  מרחוב קרן היסוד 19/א ירושלים
  2. יועמ"ש בנק טפחות איציק וולף.
  3. ישראל מאור, ממונה על עסקאות מיוחדים בבנק טפחות ממשמר השבעה.
  4. ניסים ישי, עבד בבנק טפחות ת.ז. 53364667
  5. צבי לבנה, הממונה לשעבר על הגביה בטפחות
  6. רפי בן עטר. ת.ז. 00894600  מי שמשמש כקונה קש של עו"ד שלום כהן
  7. המתווך עובד שליבו. גר בבית זית  נייד 0505279488
  8. עו"ד משה מימרן. ב.כ של בן עטר משרד רח' הלל 16 ים טל 6235858 

אבקש להגיש תלונה כנגד עו"ד שלום כהן מרחוב קרן היסוד 19א' בירושלים.
טל' 026233228 פקס 026249055  ואחרים.
לפי מידע שיש לי השתמש עו"ד כהן בסמכויותיו ככונס נכסים של בנקים והעביר לידיו עשרות דירות של חייבי הבנקים שנאלצו למכור את דירותיהם עקב לחציו וכי פעל בניגוד לחוק על מנת שלא לאפשר לחייבים אלו לסגור את חובם, הכול כד שיאלצו למכור בכינוס, והוא יקבלם במחיר נמוך ממחיר השוק.

כל הבתים האלה היו רשומים על שמו והוא שילם ארנונה עליהם במזומן ומראש בכל השנים.
במרס 2000  רכש לעצמו 3 בתים/דירות
אפריל 2001 היו ברשותו 6 בתים/דירות
מאי 2002 היו על שמו 10  בתים/דירות
ביוני 2003 היו לו 9 בתים/דירות
ביולי 2004 על שמו 11 בתים/דירות.
לבד מזאת הגיעו אלי לאחרונה מסמכים אוטנטיים של עירית ירושלים בהם מופיע שלום כהן כבעלים של בתים שהיו בכינוסיו, ויש כאלה רבים.

הנה לאחרונה הגיעו אלי מסמכים אוטנטיים של נכסים מכינוסיו שהעביר בעלות עליהם על שמו :
1.

2.
3.





להמחשה, ומעל לכול ספק כי מדובר בפשע חמור ובהעלמת הכנסות בהיקפים אדירים. הנה קטעים מתמלול שיחות ביני לבין הממונה על הגבייה בבנק טפחות מר יוניסי אורי.
הממונה על יוניסי הוא ישראל מאור כשסירב ליעקב פרי,  "אנו יורים לעצמנו ברגל"

  1.  

  1.  


  1.  


  1.  


  1.  



6.


7.

אני עליתי על הקנוניה הזאת, מאחר ובתמימותי חשבתי כי יש לי פיגורים בתשלומי המשכנתא. וככזה הבאתי קונה לביתי שבצור הדסה בסך 690.000 $. כדי לשלם החוב -כל המשכנתא= 150.000$] וללכת לחווה שקיבתי בדרום להמשך חיי. אולם כונס הנכסים עו"ד שלום כהן [שכאמור בדיעבד לא קיבל אישור כלל מהבנק למכור את ביתי. ראה קטעי תמלילים כאן.] בשיתוף איצ'ק וולף וצבי לבנה ופקיד הבנק ניסים ישי, עשו יד אחת למכור ביתי דווקא ב 385.000$ לאיש הקש רפי בן עטר וב.כ. עו"ד משה מימרן.

בטוח אני כי אם תחקרו את החבורה הזאת תגלו הרבה מאוד מיליונים שעברו מיד ליד ללא ידיעתכם. אני רק עוד נפגע אחד של הקנוניה הזאת שלא וויתר, ועדיין נאבק בהם . כמוני יש רבים שאכלו אותה בשקט.

נודע לי גם, כי הבנק שמזדכה אצלכם על כאילו חובות אבודים, ממשיך לדרוש חובות אלה דרך כונס הנכסים, וכאשר כספים אלה מתקבלים הם נדונו לחלוקה מתחת לשולחן בין החבורה.

א.             בסעיף 13 לחוק הנאמנות, שזה לשונו:
"איסור טובת הנאה
(א) נאמן לא ירכוש לעצמו או לקרובו נכס מנכסי הנאמנות או כל זכות בו, לא יפיק לעצמו או לקרובו טובת הנאה אחרת מנכסי הנאמנות או מפעולותיה, ולא יעשה דבר שיש בו סתירה בין טובת הנאמנות לבין טובתו שלו או של קרובו.



תגובה 1:

  1. עו~ד כהן מונה על ידי ביתצ המשפט להיות כונס נכסים בדירה שהייתה בבעלותי בתיק גירושין.
    אינני מופתע מהתנהלותו כפי שנחשפה כאן ברשת. אני מניח לפי בדיקות שעשיתי כי גם במכירת הדירה שלי ( שבסופו של יום רכשתי) נעשו דברים שאינם כשרים.
    ואני שואל:
    האם הוגשה נגד עו~ד כהן תלונה במשטרה ?
    האם הוגשה כנגד עו~ד כהן תלונה לרשויות המס ?
    האם הוגשה כנגד עו~ד כהן תלונה למשרד המשפטים; כדי שזה יפסיק את עבודתו ככונס כזרועו הארוכה של בית המשפט ?
    האם אין בהנהלת בתי המשפט מנגנון בקרה כנגד כונסי נכסים העובדים בשירות בתי המשפט שסרחו ו/או התנהגותם בעייתית ? האם לא חלה על בתי המשפט מחוייבות חוקית לנזקים שהגרמו למתיינים כתוצאה ממינוי כונס לא ראוי ?
    האם עו~ד כהן עדיין משמש ככונס מטעם בית המשפט ?
    האם נעשתה פנייה ללשכת האתיקה של עורכי הדין לקבלת תלונות שהוגשו כנגדו במהלך השנים ? (אני פניתי ללשכה לקבלת דוח תלונות שהגיעו ללשכה כנגד עו~ד כהן בהתאם לחוק חופש המידע ואלה סירבו להעביר אלי המידע). אני מניח שהוגשו גם הוגשו עשרות של תלונות.
    האם מישהו פנה למרשם הפלילי של המשטרה לבדוק האם הוגשו כנגד עו~ד כהן תלונות במשטרה ו/או שקיים רישום פלילי ?
    אין לי ספק כי הנהלות האיש הינה בעייתית בלשון המעטה ויש לחקור אותה עד תום.
    אני סבור שלאור התלונה המפורטת כאן תפתח חקירה משולבת של רשויות המס; משטרת ישראל (מחלקת ההונאה); שתביא את האיש על עונשו ולתביעות שיבואו בעיקבות זאת כנגד הכונס ו/או מי מטעמו.
    ולמתלונן: יישר כוח!!!! את איש אמיץ וחזק; אשמח לשוחח איתך; כדי שתסייע לי במה שאני סבור לעוול שנגרם לי.

    השבמחק